X
popup-image

WYMIANY, ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

Produkty należy  odesłać do  sklepu internetowego ARYTON postępując według wskazówek:

  1. Należy nam oświadczyć w terminie 14 dni, że odstępujesz od umowy sprzedaży – można to zrobić wypełniając formularz zwrotu otrzymany w przesyłce lub wydrukować formularz dostępny w treści regulaminu na stronie e-sklepu;

  2. Spakować produkt/-y do zwrotu – można wykorzystać opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie. Sugerujemy także dołączenie dowodu zakupu;

  3. Przesyłką opłaconą z góry odesłać produkt/-y na poniższy adres:

ARYTON Sp. z o.o.
83-333 Chmielno 140
z dopiskiem: Zwrot do e-sklepu

Towar powinien zostać odesłany w terminie 14 dni w takim stanie, w jakim został zakupiony oraz powinien posiadać komplet metek. Prosimy pamiętać, że Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Istnieje możliwość dokonania zwrotu w salonach stacjonarnych ARYTON. W tym przypadku formularz zwrotu wypełniany jest w salonie stacjonarnym.

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania 

towaru przez sklep internetowy. Pieniądze podlegają zwrotowi w tej samej formie płatności, jaką dokonano zakupu. Sklepy stacjonarne przyjmują zwroty towarów, ale nie dokonują zwrotów gotówki.

Prosimy pamiętać, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

Formularz zwrotu

Pełna lista salonów stacjonarnych, w których można dokonać zwrotu, dostępna jest tutaj

Link do: https://patrizia.aryton.pl/content/14-salony-firmowe


Reklamacje

Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.

Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt Aryton Sp. z o.o. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.

Do odsyłanego towaru sugerujemy dołączenie paragonu. Sugerujemy wypełnienie i dołączenie do wysyłanego towaru formularza reklamacyjnego, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces reklamacji.


Formularz reklamacji


Wymiany

W przypadku wymiany produktów postępowanie jest podobne, jak w przypadku zwrotu towaru.

Należy odesłać produkt /-y do wymiany wraz z wypełnionym formularzem wymiany (otrzymanym w przesyłce lub wydrukować formularz dostępny w treści regulaminu na stronie e-sklepu) i wraz z dowodem zakupu odesłać na nasz adres.

Wymiana następuje do 5 dni roboczych (w zależności od dostępności wybranego produktu). Jeżeli kwota produktów po wymianie przekracza wartość poprzednio złożonego zamówienia dopłata następuje przy odbiorze przesyłki od kuriera. Jeżeli kwota jest niższa, nadpłata zostaje zwrócona w tej samej formie płatności, jaką dokonano zakupu.

Formularz wymiany

Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy ARYTON spółka z o.o. nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.