NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Dlaczego moje hasło do Konta Klienta nie działa?
W trosce o bezpieczeństwo naszych użytkowników, wraz z aktualizacją strony wprowadziliśmy nowe standardy dotyczące haseł. Jeśli Twoje dotychczasowe hasło nie spełnia aktualnych wymagań, mogło zostać automatycznie unieważnione i nie będzie już działać.
Aby odzyskać dostęp do konta, wystarczy skorzystać z opcji „Nie pamiętam hasła” i ustawić nowe hasło zgodne z obowiązującymi kryteriami bezpieczeństwa (poniżej znajdziesz szczegółowe wytyczne).
- Minimalna długość hasła: 8 znaków.
- Hasło musi zawierać co najmniej:
- 1 wielką literę (A–Z),
- 1 małą literę (a–z),
- 1 cyfrę (0–9).
- Unikalność: Hasło nie może być takie samo jak poprzednie.
- Brak nazw użytkowników jako haseł: Nie można ustawić hasła identycznego z nazwą użytkownika.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Realizacja zamówienia zależy od tego, czy zamówiony produkt znajduje się w naszym magazynie, czy sprowadzamy go dla Ciebie z jednego z naszych salonów w Polsce.
W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie, prześlij informacje na adres e-mail [email protected] lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 583 501 627. Zwrot na anulowane zamówienie zostanie wykonany w ciągu 5 dni roboczych.
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony bądź otrzymane produkty są niezgodne z zamówieniem?
W takim przypadku należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 583 501 627 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: [email protected]
W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?
Zamówienia do sklepu stacjonarnego realizowane są w możliwie najkrótszym czasie. Wysyłka trwa ok. 4 dni roboczych. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz informację drogą mailową.
Gdzie można kupić produkt niedostępny na stronie internetowej?
Zamówienia można składać w naszym sklepie przyfabrycznym w Chmielnie:
E-mail: [email protected]
Tel. 600 085 862
Godziny otwarcia:
Pon–pt: 9:00-17:00
sb: 09:00–15:00
Jakie czynności wykonać w celu złożenia reklamacji?
Należy wypełnić formularz reklamacji, który jest do pobrania tutaj oraz umieścić go w kartonie wraz z reklamowanym produktem.
E-mail: [email protected]
Adres do wysyłki:
PATRIZIA Aryton
ul. Młyńska 5
83-333 Chmielno
lub przekazanie produktu do salonu stacjonarnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Po zarejestrowaniu konta/zalogowaniu się należy przejść do zakładki "Program Lojalnościowy", a następnie kliknąć w przycisk "DOŁĄCZ".