NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Dlaczego moje hasło do Konta Klienta nie działa?

W trosce o bezpieczeństwo naszych użytkowników, wraz z aktualizacją strony wprowadziliśmy nowe standardy dotyczące haseł. Jeśli Twoje dotychczasowe hasło nie spełnia aktualnych wymagań, mogło zostać automatycznie unieważnione i nie będzie już działać.

Aby odzyskać dostęp do konta, wystarczy skorzystać z opcji „Nie pamiętam hasła” i ustawić nowe hasło zgodne z obowiązującymi kryteriami bezpieczeństwa (poniżej znajdziesz szczegółowe wytyczne).

  • Minimalna długość hasła: 8 znaków.
  • Hasło musi zawierać co najmniej:
    • 1 wielką literę (A–Z),
    • 1 małą literę (a–z),
    • 1 cyfrę (0–9).
  • Unikalność: Hasło nie może być takie samo jak poprzednie.
  • Brak nazw użytkowników jako haseł: Nie można ustawić hasła identycznego z nazwą użytkownika.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia zależy od tego, czy zamówiony produkt znajduje się w naszym magazynie, czy sprowadzamy go dla Ciebie z jednego z naszych salonów w Polsce.

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.

Jak anulować zamówienie?

Aby anulować złożone zamówienie, prześlij informacje na adres e-mail [email protected] lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 583 501 627. Zwrot na anulowane zamówienie zostanie wykonany w ciągu 5 dni roboczych.

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony bądź otrzymane produkty są niezgodne z zamówieniem?

W takim przypadku należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 583 501 627 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: [email protected]

W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?

Zamówienia do sklepu stacjonarnego realizowane są w możliwie najkrótszym czasie. Wysyłka trwa ok. 4 dni roboczych. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz informację drogą mailową.

Gdzie można kupić produkt niedostępny na stronie internetowej?

Zamówienia można składać w naszym sklepie przyfabrycznym w Chmielnie:

E-mail: [email protected]
Tel. 600 085 862

Godziny otwarcia:
Pon–pt: 9:00-17:00
sb: 09:00–15:00

Jakie czynności wykonać w celu złożenia reklamacji?

Należy wypełnić formularz reklamacji, który jest do pobrania tutaj oraz umieścić go w kartonie wraz z reklamowanym produktem.

E-mail: [email protected]

Adres do wysyłki:
PATRIZIA Aryton
ul. Młyńska 5
83-333 Chmielno

lub przekazanie produktu do salonu stacjonarnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

Jak dołączyć do programu lojalnościowego?

Po zarejestrowaniu konta/zalogowaniu się należy przejść do zakładki "Program Lojalnościowy", a następnie kliknąć w przycisk "DOŁĄCZ".

Loading...