NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych. Realizacja zamówienia zależy od tego, czy zamówiony produkt znajduje się w naszym magazynie, czy sprowadzamy go dla Ciebie z jednego z naszych salonów w Polsce.
W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można też sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.


Jak anulować zamówienie?

Aby anulować złożone zamówienie prześlij informacje na adres e-mail [email protected] lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 583 501 627. Zwrot na anulowane zamówienie zostanie wykonany w ciągu 5 dni roboczych.

 

Jak dokonać modyfikacji zamówienia?

Aby wprowadzić zmiany w zamówieniu prześlij informacje na adres e-mail [email protected] lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem
+48 583 501 627

Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony bądź otrzymane produkty są niezgodne z zamówieniem?

W takim przypadku należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 583 501 627 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: [email protected]

 

W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?

Zamówienia do sklepu stacjonarnego realizowane są w możliwie najkrótszym czasie. Wysyłka trwa ok. 4 dni roboczych. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru otrzymasz informację drogą mailową.

 

Gdzie można kupić produkt niedostępny na stronie internetowej?

Zamówienia można składać w naszym sklepie przyfabrycznym w Chmielnie:

E-mail: [email protected]

Tel. 600 085 862 lub 58/ 684 20 22

Godziny otwarcia:

Pon–pt: 9:00-17:00

sb: 09:00–15:00

 

Czy karta stałego klienta obowiązuje w sklepie internetowym?

Karta stałego klienta obowiązuje tylko przy zakupach w salonach stacjonarnych.

 

Co zrobić w sytuacji, gdy przewoźnik nie znajduje mojego adresu dostawy?

Należy wyczyścić historię wraz z cookie’ s i zalogować się ponownie. To powinno rozwiązać problem.

 

Jakie czynności wykonać w celu złożenia reklamacji?

Należy wypełnić formularz reklamacji, który jest do pobrania tutaj oraz umieścić go w kartonie wraz z reklamowanym produktem.

E-mail: [email protected]

Tel. 58 684 64 64 lub 58 684 21 93

Adres do wysyłki:
PATRIZIA Aryton
ul. Młyńska 5
83-333 Chmielno

lub przekazanie produktu do salonu stacjonarnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.