PROGRAM LOJALNOŚCIOWY PODCZAS PRAC TECHNICZNYCH
Czy podczas trwania prac technicznych punkty za zakupy naliczają się standardowo?
Tak. Nawet jeśli podgląd punktów jest obecnie utrudniony, punkty za zakupy naliczają się standardowo.
Czy podczas trwania prac technicznych mam dostęp do korzyści wynikających z mojego statusu?
Tak, korzyści wynikające ze statusu są dostępne zgodnie z zasadami programu lojalnościowego. Zniżki, które Ci przysługują, naliczają się.
W jaki sposób podczas trwania prac technicznych mogę sprawdzić liczbę posiadanych punktów i status w programie lojalnościowym?
By w obecnej sytuacji poznać aktualną liczbę punktów i status, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 583 501 627 lub mailowo: [email protected].
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Realizacja zamówienia zależy od tego, czy zamówiony produkt znajduje się w naszym magazynie, czy sprowadzamy go dla Ciebie z jednego z naszych salonów w Polsce.
W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie, prześlij informacje na adres e-mail [email protected] lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 583 501 627. Zwrot na anulowane zamówienie zostanie wykonany w ciągu 5 dni roboczych.
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony bądź otrzymane produkty są niezgodne z zamówieniem?
W takim przypadku należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 583 501 627 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: [email protected]
W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?
Zamówienia do sklepu stacjonarnego realizowane są w możliwie najkrótszym czasie. Wysyłka trwa ok. 4 dni roboczych. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, otrzymasz informację drogą mailową.
Gdzie można kupić produkt niedostępny na stronie internetowej?
Zamówienia można składać w naszym sklepie przyfabrycznym w Chmielnie:
E-mail: [email protected]
Tel. 600 085 862
Godziny otwarcia:
Pon–pt: 9:00-17:00
sb: 09:00–15:00
Co zrobić w sytuacji, gdy przewoźnik nie znajduje mojego adresu dostawy?
Należy wyczyścić historię przeglądarki wraz z cookie’s. To powinno rozwiązać problem.
Jakie czynności wykonać w celu złożenia reklamacji?
Należy wypełnić formularz reklamacji, który jest do pobrania tutaj oraz umieścić go w kartonie wraz z reklamowanym produktem.
E-mail: [email protected]
Adres do wysyłki:
PATRIZIA Aryton
ul. Młyńska 5
83-333 Chmielno
lub przekazanie produktu do salonu stacjonarnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Po zarejestrowaniu konta/zalogowaniu się należy przejść do zakładki "Program Lojalnościowy", a następnie kliknąć w przycisk "DOŁĄCZ".