X
popup-image

„Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”
- usprawiedliwienie czy inspiracja?

Spacerując po Sopocie we wrześniowy słoneczny dzień spontanicznie kupiłam dla siebie piękne, fioletowe chryzantemy. Pamiętając, że kwiaty te powszechnie budzą dość niekorzystne skojarzenia, sprawdziłam w Internecie czego tak naprawdę są symbolem. Okazuje się, że chryzantemy są symbolem przyjaźni rozumianej jako wsparcie i oddanie, a nie symbolem żałoby, jakie to znaczenie powszechnie się im przypisuje. Wygląda na to, że nasze postrzeganie rzeczy zależy tylko i wyłącznie od tego, jak my je interpretujemy, a nie od faktów.

To nie przypadek, że wybrałam właśnie te piękne kwiaty. Akurat tego dnia planowałam napisanie tekstu do naszego magazynu wyjaśniającego, co stoi za hasłem „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”. A przecież to hasło również można dowolnie interpretować. Można by je tłumaczyć tak: „skoro mam być sobą, to nie muszę robić nic ponad to, na co mam ochotę.” Pytanie, czy taka interpretacja nie jest tylko i wyłącznie usprawiedliwieniem. Tymczasem możemy to samo hasło potraktować jako inspirację –

Jestem jaka jestem i chcę pokazać się ze swojej najlepszej strony.

Nie musimy być doskonali, ale warto stawać się lepszym każdego dnia. Ludzie, którzy tworzą naszą marką oraz Ci, którzy ją otaczają, są najlepszym przykładem takiej filozofii. W tym numerze przeczytasz m.in. wywiad z moimi rodzicami, założycielami marki, którzy wszystkie zdarzenia traktują jako inspirację, a nie jako wymówkę.

Poznasz również nasze cudowne #dziewczynyarytonu, które potrzebowały trochę czasu, aby zrozumieć, że są idealne. Jestem im bardzo wdzięczna za to, że podjęły się tego wyzwania. Czuję wielką radość i dumę, że filozofię naszej marki „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” sygnują swoim nazwiskiem wyjątkowe bohaterki. W tym numerze znajdziesz opis naszego sierpniowego spotkania z tymi cudownymi kobietami, które sięgając gwiazd, wciąż pozostają sobie wierne.

W tym wszystkim nie zapomnieliśmy o Tobie :) Przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie pakiet informacji o kolekcji oraz ścieżkę budowania Twojego stylu. Tylko pamiętaj, Twój styl jest ubraniem Twojej osobowości. A Twoja osobowość jest Twoim największym atutem.